עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

אילו וילונות מומלץ לשים במשרד

אילו וילונות מומלץ לשים במשרד

יש לך במשרד שולחנות נוחים, איבזור מלא, פינת קפה מושקעת, תמונות ודקורציות שונות, ואפילו פינת הפסקה. רק דבר אחד עדיין חסר – וילונות.

הימצאות וילון במשרד תורמת מאוד ממספר היבטים: ראשית, בהיעדרנו מהמשרד, נרגיש יותר בנוח כשאינו חשוף לכל, וכשאנו נמצאים במשרד, תישמר פרטיותנו.

שנית, וילון במשרד יוצר רושם מקצועי ואיכותי בעת ביקור חיצוני, ובל נשכח את הפן הפרקטי – בשעות השמש, נחסוך הדלקת תאורה ונפתח את הוילון, ובשאר שעות היממה, נוכל לשלוט על כמות האור החיצונית.

כיום, משווקים לקהל הרחב מגוון וילונות למשרדים. לשם מציאת הוילון האידיאלי למשרד, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע, מעצבי פנים, ובפרט כאלו המתמחים בתאורה והצללה. אם כך, מהם סוגי הוילונות המומלצים למשרדכם?

תריס ונציאני

וילון ונציאני

זהו וילון קשוח העשוי חומר פלסטי ומגיע כמאגדת תריסים צפופים. בעבר צבעו היה לבן, בז׳ או גוון חום בהיר. היה הפופולרי ביותר לפני מספר עשורים, אולם בשל הסרבול בתפעול, ירד מגדולתו.

כיום, התריסים הוונציאניים מגיעים באפשרויות עיצוב נרחבות מבחינת חומרים, צבעים, ועוביים שונים לשלבי התריס. ישנם אף כאלה העשויים נצרים, המשרים אווירה טבעית. אינם יקרים,

ונמצאו אפקטיביים בסינון קרני שמש ובראייה דרכם, אך תוחלת חייהם קצרה באופן יחסי. לאחר מספר שנים, מנגנוני הגלילה שלהם נשחקים ועלולים להיתקע ולהתקלקל.

וילון גלילה

וילון משולב בדי האפלה ורשת במראה מינימליסטי. לרוב יורכב מיריעת בד קשיחה וסיומת פלסטית. מנגנון הגלילה שלו מעט שונה והוא מגיע בחתיכה אחת ובשתי שכבות.

ניתן לשלוט בכמות התאורה ע״י משחק בין השכבות. הוא מגיע במגוון עיצובים, מתאים למשרדי הייטק וכאשר נשקף מהחלון נוף יפה, ומאפשר גמישות בתאורה והצללה.

לרוב מופעל ע״י חשמל, לטוב ולרע שבכך. לוילון זה ישנו אח ושמו וילון הזברה. וילון זה בעל פסים לרוחב, שקופים ואטומים לסירוגין. פועל כמו וילון גלילה, ומאפשר כניסת אור שמש גם כשהוא סגור.

וילון דואט

יצור כלאיים של התריס הונציאני ווילון הגלילה. יהיה עשוי מבד קשיח בצורת ״אקורדיון״ דו צדדי, אך בעל שכבה אחת בלבד. פועל כמו וילון הגלילה, ידני או חשמלי, אך נפתח כלפי מעלה וגם כלפי מטה.

כמו קודמיו, מגיע במגוון עיצובים, ובנוסף מתאים לכיסוי חלונות לא סטנדרטיים בצורתם ולכיסוי חלונות בגג. אופן השליטה בהם מייצר מנעד הצללה והארה רחב במיוחד ומספק אף פתרון תרמי.

וילון ורטיקלי

כל האמורים לעיל – וילון הגלילה, הזברה, הדואט ואף תריסים ונציאניים מסוימים, יכולים להגיע גם בצורתם הרוחבית, בציר תנועה של שמאלה וימינה, כאשר מדובר בחלונות בהם רב הרוחב מהגובה.

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן