עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

כך תבחרו את הווילון שמתאים לעיצוב הבית שלכם

כך תבחרו את הווילון שמתאים לעיצוב הבית שלכם

לכל בית יש סגנון עיצוב משלו שמאופיין ברהיטים, תאורה, צבעים וצורות משלו ולכן גם האלמנטים שנראים לנו פשוטים לבחירה, צריכים להיות מתאימים לעיצוב הבית. אז איך בוחרים וילון לבית כך שיהיה גם פרקטי וגם יפה? הנה כמה דברים שיעזרו לכם במשימה של בחירת הווילון.

בחירת וילון לבית

התאמה לסגנון העיצוב

כמו שכבר אמרנו, לכל בית יש סגנון עיצוב משלו והווילון צריך להיות חלק מהעיצוב הזה. אם שכרתם מעצב פנים מקצועי אז כמובן שאין לכם שום התלבטות בעניין אך אם בחרתם לעצב לבד אתם בטח מבולבלים ולא יודעים מה לבחור. הנה כמה סגנונות עיצוב ודוגמאות לווילונות שמתאימים להם:

הסגנון המודרני: דוגל בקווים נקיים וישרים ללא קישוטים ובמעט רהיטים ואביזרים. האור הטבעי בו משמש תפקיד חשוב ולכן חשוב שהווילונות יהיו בצבעים בהירים ושקופים כך שהאור יוכל להיכנס אל החלל. ניתן להשתמש בווילון רומאי רך למראה מודרני ונקי.

הסגנון ההייטקיסטי: מושפע מהטכנולוגיה החדשה ומנסה ליצור מראה חדשני. בסגנון הזה ניתן להשתמש בתריסים חשמליים או וילונות זברה שיעניקו מראה ייחודי וחדשני במגוון רחב של צבעים וסגנונות.

סגנון רטרו: סגנון המחקה טרנדים בעיצוב משנות ה-50 עד ה-70 עם צבעים ורהיטים שהם וינטאג' או רטרו. הווילונות צריכים להיות בהתאם- וילון פשוט בצבעי אדמה כמו ירוק אבוקדו כתום ואפרסק וכד'.

סגנון כפרי: העיצוב כולל הרבה אלמנטים של עץ ויוצר תחושה חמימה בבית. הווילונות יהיו בצבעים טבעיים או אפילו תריסים עשויים מעץ.

סגנון תעשייתי: מאופיין בקירות בטון חשופים, גוונים בהירים עם חלקי ברזל כהים. כדי לא להפוך את הבית לקודר מדי, כדאי כן לשים וילונות בהירים ונעימים שיתנו תחושה חמימה יותר בחלל.

טיפים נוספים בנושא וילונות:

בחירת וילון לבית

  • וילונות מטבח – הדעות בנושא חלוקות. חלק אומרים שווילון במטבח הוא בעייתי כי במיקום לא נכון הוא יכול להתלקח. בנוסף הוא נוטה לאסוף ריחות מהבישולים והטיגונים מה שאומר שצריך לכבס אותו לעיתים קרובות. אחרים טוענים שאם החלון ממוקם במקום טוב, וילון יכול בהחלט להוסיף לעיצוב והוא אפילו רצוי.
  • וילון אטום או שקוף? התשובה כמובן תהיה תלויה בכם. במקומות שדורשים יותר פרטיות או מקומות שבהם השמש חזקה מדי כדאי להשתמש בווילונות אטומים. בשאר המקרים כדאי לקנות וילונות שקופים שייתנו לאור להיכנס. במקרים מסוימים אם תרצו גם פרטיות וגם שמש באותו חלל, תוכלו להשתמש בשני סוגי הווילונות אחד מאחורי השני ולהסיט בהתאם לרצונכם.
  • במקרה ואתם גרים באזור סואן עם הרבה פיח ועשן, מומלץ לבחור בווילון קל שקל להסיר ולכבס מכיוון שבאזורים כאלו הווילון יתלכלך מהר יותר.

 

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן