עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

וילון רומאי – וילון לעיצוב הבית – כל מה שתרצו לדעת

וילון רומאי – וילון לעיצוב הבית – כל מה שתרצו לדעת

 

 

מה זה וילון רומאי?

 

וילון רומאי -בוודאי שמעתם לא אחת את המושג "וילון רומאי". אם כך מהו אותו וילון המבוקש כל כך גם עבור חדרי הבית וגם עבור משרדים.

וילון רומאי הוא וילון שיש לו מראה מינימליסטי, נקי וחלק. זהו וילון שנאסף מעלה ע"י מנגנון שיש לו חוט ושרשרת והוא גם יכול להיות וילון חשמלי. וילון רומאי תמיד יהיה מרובע, ותמיד עשוי מבד חזק מאוד. התלייה שלו תהיה ישירות מהתקרה.

וילונות אלה מתאימים לכל חלל בבית וכן לחדר האורחים והם מאוד מבוקשים גם במשרדים בגלל המראה המינימליסטי והמודרני שלהם. יש להם עיצוב מאוד פשוט אבל הם משדרים יוקרה. יש בהם משהו שמזכיר וילון של במה, שטוח שיורד ועולה. בלי שום קישוטים או קשרים. וילון חלק וישר. יש וילונות רומאים מבדים שקופים, יש מבדים אטומים ויש כאלה שיש עליהם הדפס מסוים. אפשר להזמין אותם בהזמנה מיוחדת בכל גודל ובכל דגם.

 

 

וילון רומאי "רך"

 

וילון רומאי מסוג "רך" הוא וילון הרמה אשר נגלל כלפי מעלה. הוא נקרא ולון רך, על שום הקפלים העדינים והמינימליסטיים שלו, מדויקים להפליא ובעלי חזות נקייה ואסתטית. ויש גם וילון רומאי קלאסי עם קפלים יותר גדולים ועבים מבד עבה וקשיח.

וילון רומאי הוא בדרך כלל בצבע אחד חלק. הוא איננו אטום הרמטית ומאפשר חדירה של אור גם כאשר הוא מוגף. כך הוא יוצר תאורה רכה ומעניינת מאוד. הוא מככב בבתים ובדירות רבים הן בחדר השינה, בחדר האורחים וגם בחדרי הילדים. וילון רומאי חשמלי, עולה ויורד בלחיצה על השלט ואין קל מזה.

 

מתאים גם למשרד

 

וילון רומאי אידיאלי גם למשרדים בעלי סגנון עיצוב מודרני. אומנם אפשר להעלות או להוריד אותו, אבל לא חייבים לעשות זאת, במיוחד אם מדובר במשרד מוצף אור. יש לו מראה מאוד מינימליסטי אבל גם פשוט וטבעי ולכן הוא מתאים למגוון מקומות כמו קליניקות טיפוליות שמומלץ כי יבחרו בווילון רומאי בצבע פשתן טבעי, מכוני ספא למיניהם. מלונות בוטיק ועוד.

הוא משתלב מצוין בסגנון העיצוב הסקנדינבי כווילון רומאי בצבע שלג לבן צח.

 

ראו עוד : וילונות הסטה | וילונות הרמה | וילונות אוסטרים

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן