עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

וילון רומאי רך

וילון רומאי רך דגם השייך לקבוצת וילונות הרמה, כשמו כן הוא, וילון המתרומם מעלה ברכות בקפלים מינימליסטיים ועדינים להבדיל מוילון רומאי "קלאסי" בעל מראה מודרני נקי.

וילון רומאי ווילונות לעיצוב הבית

היום ניתן לשלב מגוון רחב וסוגי וילונות שונים, מחמרים שונים, איכותיים וחזקים ובעלי סוגי הצללה משתנים. המבחר הגדול של וילונות כולל וילון גלילה, וילון הסטה, וילון רומאי, וילון הרמה, ועוד.

כדאי להגדיר לפני כן, מה המטרה ומה הפעילות בחדר לדוגמא חדרי ילדים, חדרי שינה, סלון מטבח. לכל חדר מטרה משלו, ואפשר לעצב עבורו את הוילון המתאים ביותר. החלון הגדול ביותר בבית הוא בדרך כלל בסלון. לכיסוי שטח החלון הגדול בסלון ניתן לעצב וילונות הסטה גדולים בסלון, ואיכותיים, מחומר חזק, המשרים אווירה קלאסית בצבעים חלקים של לבן או קרם או בגווני האפור או למי שאוהב צבע מומלץ צבעי פסטל רכים.

וילון רומאי מתאים לכמה חדרים בבית

וילון רומאי הוא וילון חלק, בצבע אחיד, הוא לא אטום ומאפשר לאור לחדור דרכו, גם כשהוא סגור, כך נוצרת הצללה רכה ונעימה המתאימה לחדרי השינה, לחדרי הילדים ולחדרי העבודה. הוילון מתרומם ומייצר כפלים רכים ועדינים ונותן מראה קלאסי מודרני ונעים לכל חדר. וילון רומאי עשוי בדים רכים יותר ניתן לגוון בצבעי קרם שמנת ואפור בהיר ואף בצבעי אפרסק, האור עובר דרכו ביתר קלות ומתפזר באחידות בחלל החדר.

עיצוב הוא שם המשחק היום. עיצוב נכון ומותאם של הבית, של חדרי הבית ושל הריהוט בבית, עם תוספת הקישוטים והאביזרים המתאימים הופך את הבית שלכם לבית החלומות הייחודי שחלמתם עליו. מקום שכיף לחזור אליו, מקום שתרצו לארח בו את המשפחה והחברים, מקום מרגיע שנעים לנוח בו אחרי העבודה ומקום לבלות בכיף עם הילדים.

וילון רומאי מבית דומוס – מרגישים שזה בית

לתיאום סיור

וילון רומאי רך

וילון רומאי רך דגם השייך לקבוצת וילונות הרמה , כשמו כן הוא וילון המתרומם מעלה ברכות בקפלים מינימליסטיים ועדינים להבדיל מווילון רומאי "קלאסי" בעל מראה מודרני נקי.

דומוס – מרגישים שזה בית

לתיאום עם מומחה

שם

דואר אלקטרוני

טלפון

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן