עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

טיפים לעיצוב – מווילונות ועד רהיטים מעוצבים

טיפים לעיצוב – מווילונות ועד רהיטים מעוצבים

עיצוב הבית משפיע על האווירה הנוצרת בחלל, מעניק אופי למרחב ותורם גם לתחושת הנוחות והרוגע של הדיירים. בשלב הראשון חשוב לאפיין את הצרכים ומה חשוב לכם בסביבת המגורים מגוונים אהובים, סגנון עיצובי ועד פתרונות אחסון ואקססוריז משלימים ולאחר מכן, בניית תקציב ורשימת קניות ודרכי פעולה כיצד להוציא מהחזון אל הפועל.

לפניכם מספר טיפים לשדרוג חללי הבית בקלות יחסית ובדרך להשגת מראה מרהיב.

הגוון המוביל – הסגנון השולט

מומלץ לתכנן את עיצוב הבית מתוך פלטת גוונים שתלווה אתכם בהמשך ותיצור אחידות בכל פרט שתבחרו מריהוט דרך ווילונות ועד אקססוריז לבית. למשל, פלטה מונוכרומטית שתבוא לידי ביטוי בשולחנות עם מסגרת אלומיניום, פריטי פליז ונחושת, וילונות גלילה אפורים, ריהוט שחור דרמטי או פלטת גוונים פסטלית עם פריטים בגוונים בהירים להפליא.

לגבי בחירת סגנון מאחד – סגנון כפרי עם פריטי עיצוב השואבים השראה מהכפר והטבע ובעלי שיק פסטורלי וסגנון מודרני יותר הייטקי ומתוחכם או סגנון מינימליסטי על טהרת הקווים הנקיים וריהוט חף מאלמנטים או ווילונות בקווים ישרים.

פתרונות אחסון תלויים או כאלה שנטמעים בתוך נישות בקיר ומפנים את השטח ויוצרים תחושה של מרחב תנועה ללא עומס או רעשי רקע.

תמיד ניתן לשבור את המראה השולט בחלל באמצעות ניגודים, כך שגם אם בחרתם בגוונים של שחור דרמטי – ניתן להצטייד בווילון לבן שמשרה רוגע או בכורסה בצבע חרדל שמוסיפה טוויסט ייחודי.

הכניסו אור, הוסיפו חמימות

לוילונות יש כוח רב בהשגת אינטימיות ובהוספת נגיעות של חמימות. חשוב לבחור ווילון לוויסות אור השמש, כך שעדיין תוכלו ליהנות מחד מאור טבעי המתפזר בדיפוזיה הנכונה בחלל ומאידך, לשמור על פרטיות.

התייחסו להרכב הבד, לסגנון האריגה, למוטיבים המוסיפים תחושה של רעננות. התחילו במדידת הפתחים ובחרו וילון שיתאים לחלונות ולסגנון המוביל.

כך למשל, אם הבית על טהרת הגוונים הבהירים והחומרים הטבעיים יתאים לו ווילון רך וקליל מבד נוזלי ואם האווירה היא אצילית עם ריהוט כבד וגוונים עזים, חשבו על ווילון קטיפתי יותר.

מומלץ להצטייד בשתי שכבות – ווילון שקוף ואטום כך שתוכלו לבחור כל פעם מחדש איזו הצללה תתאים לכם. התייחסו גם לעמידות הווילון בתנאי מזג האוויר ולפונקציונאליות בהסטת הווילון.

תוסף יפה לביתכם יכול להיות גם ג'קוזי מתנפח אותו תוכלו למקם היכן שתחפצו ובכך תעניקו לעצמכם ולאורחים שלכם חוויה נעימה ומרגיעה.

מראות או לא להיות

אם ברצונכם ליצור אפקט של חלל גדול ואוורירי יותר מכפי שהוא באמת וליהנות גם ממשחק שקיפויות מעניין, תלו מראות קיר במוקדים אסטרטגיים בבית.

ניתן לתלות מראות בצורניות משתנה ובמגוון גדלים על גבי קיר כוח בסלון שיהווה מוקד עניין או למקם מראות בקצה של מסדרון וכך ליצור תחושת עומק וגודל.

ברגע שממקמים מראה מול מקור אור נהנים מהארת המרחב בדרך יעילה במיוחד. חשבו גם על תליית מראה מול אובייקט מעניין שתרצו לשקף כמו יצירת אמנות, פסל דקורטיבי או הנוף הנשקף מהחלון.

הטבע נכנס הביתה

חיים בכרך הסואן וחולמים על אנרגיות של כפר? חיבור לטבע יכול להיות גם בממד האורבני בדמות של נגיעות צבע ירוקות הן בפרטי טקסטיל כמו מצעים, שטיחים, כריות השופעים אלמנטים המתכתבים עם החוץ כמו למשל, פרחים ועלים או נופים של חופים.

ניתן להוסיף עציצים בפינות חמד ברחבי הבית, במטבח, בסלון, בחדר השינה או במסדרון. תוכלו לבחור רהיטים ואקססוריז המבוססים על חומרים מהטבע כמו סלי במבוק או קש, ווילונות או שטיחי כותנה.
השקיעו מחשבה בתכנון החלל, במעטפת שיוצרים הווילונות והאווירה המתקבלת בשילוב בין הפריטים.

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן