עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

טיפים לעיצוב הבית בעזרת וילונות ומעט צבע

טיפים לעיצוב הבית בעזרת וילונות ומעט צבע

גרים בדירה 100 מטר ומחפשים פתרונות מקוריים, יצירתיים וזולים לעיצוב הבית? האם ידעתם כי בעזרת וילונות ומעט צבע תוכלו גם אתם לשדרג את עיצוב הנכס ולהפכו לדירת החלומות שלכם? ובכן, כדי לעצב את הבית אין צורך לקחת הלוואות יקרות, להיכנס למינוס או להפוך את הבית לאתר בנייה. מעט צבע והתקנת וילונות חדשים ישדרגו את עיצוב הדירה שלכם, וגם תיהנו מפתרונות הצללה מתקדמים ומשליטה מלאה בכניסת אור טבעי לביתכם.

עיצוב דירה בשטח 100 מ"ר

אם אתם גרים בדירה ששטחה 100 מ"ר וברצונכם לעצב את הבית מחדש בלי שיפוצים יקרים, וללא מעצבי פנים או אדריכלים, כדאי לכם להזמין צבעי מקצועי ויעיל לצביעה דקורטיבית של הדירה, ובהתאם לצבעים שבחרתם לקירות כדאי לכם להזמין גם וילונות באיכות גבוהה ממותג מוכר ואמין.

כדאי לדעת כי יש מגוון סוגי וילונות לבית, בחירה נכונה של וילון תסייע לכם לעצב מחדש את הנכס, ללא צורך להזמין קבלן שיפוצים. למעשה, מחיר צביעת דירה 100 מטר על ידי קבלן מקצועי לעבודות צבע נע בסביבות ה-3,000 ₪, במחיר הזה ובעזרת רכישת וילונות דקורטיביים ומוצרי טקסטיל נוספים, תוכלו לעשות שינוי מדהים בבית, בעלויות משתלמות ושוות לכל כיס.

את הווילון כדאי להזמין רק לאחר שתכננתם עם הצבעי את עבודות הצבע בבית. במידה ואתם צובעים את כל הדירה כדאי לנצל את ההזדמנות ולהחליף את הווילונות הישנים בחדשים. וילונות כדאי להזמין רק מחברה ותיקה ומובילה בענף, עדיף מחברה המציעה שירותי ייעוץ בבית הלקוח ומספקת מענה מקצועי לאדריכלים, למעצבי פנים, לחברות בנייה וכמובן ללקוחות פרטיים.

כיצד מעט צבע ובחירה נכונה של וילונות ישדרגו את עיצוב הדירה שלכם?

עיצוב הבית בעזרת וילונות ועבודות צבע מחייב אתכם לקבל החלטות נכונות, מאחר ורק שילוב מדויק בין עיצוב מקורי, איכות גבוהה ושירות מנצח יסייעו לכם להגשים את כל החלומות העיצוביים שלכם. לכן, אין לחפש פתרונות זולים ומומלץ לא לרכוש וילון סתם כך באתר אינטרנט לא מוכר או מיצרן סיני. וילון רוכשים רק פעם בכמה שנים, לכן חשוב לוודא כי המוצר עשוי מבדים איכותיים וכי התפירה מקצועית וחזקה לאורך זמן.

חשוב לציין כי יש מגוון סוגים של וילונות לכן הבחירה אינה פשוטה. באפשרותכם לבחור דגמים איכותיים ומרשימים ביופיים של וילונות חדשים לבית כגון:

כמו כן, עליכם להחליט מראש האם אתם מעוניינים בווילונות הזזה, גלילה, הרמה וכדומה מבית דומוס. יש אפשרות להזמין וילונות חשמליים באיכות גבוהה המתחברים למערכת בית חכם, כך תוכלו לשלוט בפתיחת ובסגירת הווילון בבית גם מרחוק או באמצעות שלט ייעודי, סמארטפון, טאבלט וכדומה.

לאחר בחירת גוונים לקירות, לדלתות ולמשקופים, תוכלו להשלים את עיצוב הבית בעזרת התקנת הווילונות החדשים. תוך כמה ימים תיהנו מבית משופץ, ממראה אסתטי מרהיב, משליטה על כמות האור הטבעי, מאווירה נעימה ומרגיעה ומעיצוב מרשים ויוקרתי.

 

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן