עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

מאחורי הוילון: ניקיון חלונות נקודות חשובות

מאחורי הוילון: ניקיון חלונות נקודות חשובות

וילונות, הן מסוג הדברים שהכי תורמים למראה ועיצוב הבית. וילונות מוסיפות מראה עשיר ומלא לבית, תורמות צבע וגוון שונה לחלל בו הם נמצאות ומעניקים תחושה של יוקרה ופאר.

כשרוכשים וילונות, רוב האנשים יעדיפו את הסוגים האיכותיים ביותר, ובצדק. וילון פשוט מלבד שאינו נראה טוב, הוא גם עלול לעשות תדמית הפוכה לאורחים הבאים לבית ואף לבני הבית. וילון איכותי, הוא וילון אשר מיוצר מרכיבי בד טובים ויקרים.

וילון איכותי, הוא וילון המעוצב בהתאמה אישית למראה הסלון והבית. אחד הדברים שחשוב לשים עליהם דגש בעת שימוש בוילונות, הוא הניקיון שלהן. ניקוי וילונות חשוב מאוד גם מבחינת אסתטית וגם מבחינה בריאותית.

למשל וילון גלילה למשרד או לבית אשר לא עבר תהליך ניקוי במשך שנים והוא ספוג אבק, קחו בחשבון שבני הבית נושמים את כמות האבק הזו שמגיעה בכמות מרובה עקב הקרבה בין החלונות לוילונות.

ניקיון חלונות

איך מנקים וילון בלי להרוס?

וילונות מתחלקות למגוון עצום של סוגים וסגנונות. ישנן וילונות כאלה אשר ניתנים לניקוי בכביסה עדינה על 30 מעלות, וישנן כאלה הדורשות ניקיון במפעל לניקוי וילונות אצל חברה.

לפני שתאבדו את עצמכם במה עליכם לעשות וכיצד תוכלו לנקות את הוילונות, דעו כי בכל וילון ישנה תווית עם הוראות יצרן כיצד ניתן לנקותה.

במידה ורשום כי וילון זה אינו ניתן לכביסה במכונת כביסה, אל תתחכמו ותנסו לנקותה בכל זאת במכונת הכביסה. במקרה זו ברירת המחדל היחידית שלכם הוא, לשלוח את הוילונות לניקוי אצל חברה לניקוי וילונות. 

ישנן וילונות גלילה אשר מחוברים לתקרה או אשר מורכבים לשולפן לניקוי, במקרה זה צרו קשר עם מומחים העוסקים בתחום זה אשר ימצאו לכם פתרון יעיל בלי לשלוף את הוילונות.

 

טיפים איך לשמור על הוילון נקי באופן שוטף

ע"מ לשמור על וילון נקי לאורך זמן ותקופה ארוכה, עליכם לנקוט במספר פעולות. ראשית הקפידו לסגור את החלונות בעיתים בהם ישנן סופות חול או סערת גשמים.

גשמים וסופות, הם המתכון לוילונות מלוכלכים וכאב ראש לא קטן. דבר נוסף שכדאי לעשות ע"מ לשמור על וילון נקי, הוא לבצע ניקוי תריסים לעיתים תכופות כולל מסילות ואף לחלונות החדר והבית.

כאשר התריסים והחלונות מלוכלכים, עלול לגלוש האבק והחול אל תוך סיבי הבד. טיפ נוסף שכדאי וחשוב לדעת: הקפידו להרחיק כל דבר נוזלי מהוילונות.

החל ממיצי שתיה, מים ואפילו עד לחומרי ניקיון.

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן