עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

וילון ונציאני בעיצוב עץ או אלומיניום

וילון ונציאני בעיצוב עץ או אלומיניום

עיצוב הבית והמשרד או כל חלל עבודה, הם  אתגרים משמעותיים, בהם משקיעים, לא מעט זמן, מחשבה וגם כסף. הבית וגם המשרד או חלל העבודה, הם שני מקומות חשובים, בהם אנחנו נמצאים ומבלים שעות רבות במהלך חיינו.

במקום העבודה או במשרד אנחנו מבלים במהלך היום, כשמונה תשע ולעתים עשר שעות ויותר, ואת שארית היום ואת שעות הפנאי אנחנו מבלים בבית.

בחירת וילונות לעיצוב הבית היא משימה יצירתית ומאתגרת, מבחר הוילונות הקיימים היום הוא גדול ומגוון ומתאים לסגנונות עיצוב שונים של הבית. כדאי להתאים את הוילון לעיצוב הבית, ולכן כדאי להכיר את המגוון הקיים ולהתאים את הוילונות לחלונות ולחללים השונים הן בבית והן במשרד בהתאם לצרכים.

וילונות למגוון סגנונות עיצוב

בעיצוב הבית ניתן היום לראות מספר סגנונות בולטים ופופולאריים, וביניהם ניתן למנות אחדים:

סגנון מודרני – הסגנון המודרני, הנקי, מתאפיין בקווים ישרים ונקיים ללא קישוטים, בדרך כלל בצבעים חלקים ובהירים המאפשרים כניסת אור לאווירה נקייה ונעימה. ניתן להתאים לו ויולונות מבדים חזקים ואיכותיים בקווים סימטריים.

סגנון ההיטק – סגנון עיצוב זה המושפע מהטכנולוגיה החדשה, מייצר מראה חדשני הייטקיסטי, וחללי. יתאימו לסגנון זה וילונות חשמליים ממגוון צבעים וגם שימוש בוילונות זברה, יוסיף סטייל למראה ההיטק החדשני.

סגנון רטרו – עיצוב בסגנון הרטרו מחקה את הטרנדים העיצוביים שהיו נהוגים בשנות החמישים ועד השבעים של המאה הקודמת. המאופיינים ברהיטי וצבעי וינטאג'. וילונות שיתאימו לסגנון זה יכולים להיות מגוון חומים בצבעי אדמה, וגם גווני אבוקדו ירוק וכתום אפרסק.

סגנון כפרי – העיצוב הכפרי בדרך כלל שואף לייצר אווירה חמה ונעימה בבית עם הרבה רהיטים מעץ, ויתאימו לו וילונות הסטה קשורים בסרט, עשויים מבדים רכים, בצבעים טבעיים עם תריסי עץ משלימים.

סגנון תעשייתי – עיצוב זה מאופיין בקירות בטון חשופים, עם זכוכית וחלקי ברזל כהים. לחדר השינה לדוגמא, כדאי וילונות בהירים רומאיים שיוסיפו אווירה חמימה.

וילון ונציאני לחללי עבודה

היום יותר ויותר משרדים ובתי עסק משקיעים בעיצוב חללי העבודה, מכיוון שהרושם הראשוני והמיידי שעושה עיצוב המשרד על הלקוחות חשוב ביותר להצלחת העסקים.

בתחום יחסי האנוש שהיום משקיעים בהם לא מעט, חשובה האווירה הנוצרת במשרד לטובת העובדים ולכן משקיעים בוילונות מעוצבים ויפים המייצרים אווירת עבודה נעימה במיוחד.

ניתן היום לראות במשרדים רבים, וילון ונציאני שהפך לפופולארי בשימוש בקרב משרדים רבים. וילוון ונציאני הוא בעל יתרונות חשובים של חומר חזק, איכותי ועמיד במיוחד.

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן