עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

וילונות זברה מעוצבים

וילונות זברה מעוצבים

היום בכל בית ומשרד משקיעים בעיצוב ובין היתר גם בעיצוב וילונות, תפקידם של הוילונות בבית הוא לווסת את כניסת האור ברמות שונות לפי הצורך. לאפשר כניסת אוויר וגם לאטום את החלל לגמרי מאור במקרה הצורך. 

וילונות מעוצבים למשרד

בבחירת וילונות לעיצוב הבית וגם המשרד, ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של וילונות, בעיצובים מרהיבים, מחמרים איכותיים חזקים ועמידים. בבחירת וילונות לבית בדרך כלל העיצוב נוטה יותר לסגנון הרך, עם וילונות הסטה גדולים לסלון או וילונות רומאים לחדרי השינה, שהם חצי שקופים ומאפשרים כניסת אור רך לאווירה נעימה בעת שנת צהריים.

כשמדובר בעיצוב חללי עבודה ומשרדים, ניתן לבחור בוילונות גלילה שונים הנוחים ביותר למשרד ויוצרים אווירת עבודה פחות כבדה, ויותר קלילה ונעימה.

וילונות גלילה מעוצבים

וילונות גלילה מעוצבים, ניתן לבחור למרבית החלונות בחללי המשרד, וילונות גלילה הם בעלי מראה מינימליסטי ומשתלבים מצוין בסגנון העיצוב המודרני המאפיין משרדים רבים. 

וילונות הגלילה מיוצרים מיריעת בד שעברה תהליך הקשחה, הוילון דוחה אבק ועמיד לאורך זמן בפני קרני השמש ואינו דוהה. בד הגלילה של הוילון נגלל על צינור אלומיניום והפעלתו יכולה להיות ידנית או חשמלית על פי בחירה.  ממגוון וילונות הגלילה והצללה כדאי להכיר וילון זברה למשרד, שהיום פופולרי במשרדים רבים, בשל האיכות הגבוהה שלו, והמראה הנעים שניתן לעצב למשרד עם וילון זברה. 

 

מגוון וילונות גלילה

גלילת הצללה – שימוש בבדי וילון נגללים, המאפשרים חדירת אור לחלל החדר בסינון קל של קרני השמש, להצללה עדינה וקבלת אור מפוזר ורך בחדר.

גלילת רשת צרפתית – הוילון בסגנון רשת צרפתית הוא כמעט שקוף, אך עדיין מגן מקרני השמש, זה אחד הסגנונות הפופולאריים ביותר במשרדים כיום והאופנתי ביותר, הוא קל מאוד לניקוי ואף מסנן קרינת UV 

גלילת האפלה – להחשכה מלאה ונעימה של החלל, לעתים משמשת כמוצר משלים מאחורי וילון דקורטיבי קדמי לקבלת אפשרות החשכה מלאה עם מראה עשיר.

חזרה אל דומוס וילונות >>

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן