עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

וילונות למשרד – שיעניקו לך תחושה של בית

וילונות למשרד – שיעניקו לך תחושה של בית

 

וילונות למשרד- מעניקים תחושת בית

 

וילונות למשרד – בשנים האחרונות מתקרב תחום עיצוב המשרדים לעיצוב הבית. אם בעיצוב הבית המטרה של המעצבים היא לייצר כמה שיותר אווירה ביתית וחמה, לאור שעות העבודה הארוכות היום- זו הפכה להיות גם המטרה של מעצבי המשרדים.

משרד שמעוצב באופן חמים עם וילונות למשרד, אזורי ישיבה עם כורסאות, מטבח משרדי ופינת אוכל בהחלט מתאים את עצמו לשעות העבודה האין סופיות שמשקיעים היום ובמיוחד בחברות הייטק. זהו עידן שבו בחברות מאותגרות שוהים העובדים שעות רבות, ולכן ככל שיהיו בו אלמנטים נוחים, מבחינת ריהוט, מוצרי טקסטיל כמו וילונות ועוד, כך יוכלו העובדים להישאר במקום ולהרגיש בנוח.

 

המלצה על וילונות גלילה למשרד

 

המטרה של וילונות למשרד היא כפולה. מצד אחד רוצים לייפות את החלל ולכסות את החלונות במשהו יפה ונעים לעין. מצד שני רוצים להסתיר קרני שמש מסנוורות שעלולות להפריע לעובדים. וילונות גלילה הן המלצה מצוינת למשרדים. אפשר לתלות אותם על החלונות בכל מקום, לשלב כל מיני צבעים ויש להן מראה מינימליסטי שמאפיין את הסגנון המודרני השולט היום.

וילונות גלילה עשויים מבדים דוחי אבק, והם גם עמידים לשמש. הם יכולים להיגלל בגלילה ידנית או חשמלית. יש גם וילונות גלילה העשויים מבדים חסיני אש, ויש להם תו תקן ותו בטיחות של מכון התקנים הישראלי.

וילונות גלילה יוצרים האפלה ברמות שונות. יש כאלה הנתלים מאחורי וילון מבד יפה ומשמשים להאפלה, יש וילונות גלילה שמאפשרים סינון וויסות של קרני השמש ויוצרים אווירה מיוחדת בחלל. אם מדובר במשרד שנשקף ממנו נוף יפה לעין, אפשר להשתמש בווילון גלילה רשת צרפתית, שהוא קל לניקוי, מסנן קרני UV וגם עושה צל כאשר מגיפים אותו.

 

משרד בסגנון מודרני

 

הסגנון השולט היום בעיצוב המשרדים הוא סגנון מודרני, כמראהו של וילון הגלילה שהוא האידיאלי והמתאים ביותר לשמש וילונות למשרד. הוא משדר אסתטיקה, מצל על השמש מבחוץ ואפשר להזמין אותו במגוון של מרקמים וצבעים.

מכיוון שמדובר בווילון במראה מאוד מינימליסטי הוא בהחלט מיישר קו עם הסגנון השולט היום. סגנון מודרני בקווים ישרים, תוך הגדרת החלל ע"י וילון לא רק בבית אלא גם בכל משרד.

 

 

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן