עמוד הפייסבוק שלנו

לפרסומים האחרונים שלנו

בחירת וילונות למטבח

בחירת וילונות למטבח

חלון המטבח שלכם עשוי לספק לכם הרבה אור ולהקל עליכם הכנות ובישול, אבל הכנת צהריים מול חלון דרומי עלולה להפוך לסיוט יום-יומי, אם החלון לא מוצלל כהלכה

הצללה היא דבר חשוב מאוד, במיוחד אם אתם מבלים זמן ארוך מול חלון ספציפי, כמו חלון מטבח, אבל לא רק:

נוחות הבישול והעבודה במשך שעות מסוימות הן דבר אחד, אבל המראה חשוב לא פחות. בשוק קיים מבחר רחב של מטבחים מעוצבים לעילא, אבל מה קורה לאחר ההתקנה שלהם? איך נראית סביבת המטבח?

התאמת הצבעים וסגנון הווילון

התאימו את צבעי הווילון והסגנון שלו למראה הכללי של המטבח ולמראה הבית והצבעוניות שלו.

אם יש לכם מטבח כפרי, התאימו לו וילון מצבע טבעי ככל האפשר לשמירה על אחידות מראה. אפשר בהחלט לבחור בבית שיש בו פרטים רבים – פרחים קטנים או קישוטים אחרים – בהתאם לסגנון ולטעם האישי שלכם.

אם אתם חיים בבית שלו מראה וצבעוניות 'הייטקיים' יותר, לבנים או מינימליסטיים, יש להניח שתבחרו בחומר מתכתי ובצבעוניות קלה – לבנה או מתכתית.

אם אתם לא רוצים להעמיס יותר מדי פרטים במטבח "כפרי" או שאתם לא אוהבים מראה יותר מדי מינימליסטי, נסו לבחור וילון בעל דוגמא גיאומטרית כלשהו, בגווני פסטל.

התאימו את הווילון גם לסגנון הבית כולו

בית בירושלים, בבניה באבן, יהיה שונה לגמרי באופיו מבית בבניה מודרנית יותר או בעיר שאופייה שונה לחלוטין.

אנחנו ממליצים לכן גם לבחור בחומר שמתאים לאופי של הבית כולו: וילון גלילה עשוי עץ, למשל, בבניה כפרית או בניה באבן, או וילון מחומר טבעי כלשהו אחר.

אם יש לכם מטבח מודרני, שמשלב פינות הכנה עם הגשה והוא פתוח לסלון או לחדר האוכל, אתם יכולים לשלב כמה סוגי חומרים וצבעים. שילוב נכון יאפשר לכם להדגיש חלקים מסוימים של הבית ולהפריד ביניהם.

מעל לכיור או משטח ההכנה תלו וילון בצבעים בהירים, עשוי מחומר יחסית שקוף. זה יאפשר לכם לשמור על תאורה מתאימה להכנה ובישול, ועדיין לקבל הצללה.

אורך הוילון

וילונות למטבח יכולים להיות בעלי אורך מלא או בגובה החלון, בהתאם לשאלה אם החלון הוא מעל משטח העבודה או כזה שמוביל ליציאה למרפסת, למשל.

וילונות ארוכים ביציאה למרפסת ישרו מראה יפה במיוחד.

וילון שנוח להסיר ולנקות

סביבת המטבח מלאה אדי שמן, לחות וכו'.

קנו וילון מחומר שניתן לכבס או לנקות בצורה פשוטה ככל האפשר. ניתן להזמין שירותי ניקיון מקצועיים לווילונות, אבל בחירת חומר נכונה תקל גם על ניקוי יום-יומי ואחזקה עצמאית.

Comments

עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג עסקי

דילוג לתוכן